امروز :1403-05-06

ترند میکاپ 2024 | ده استایل آرایشی خاص

در چند فصل اخیر، ترند میکاپ به سمت میکرو بیوتی و زیبایی مینیمال رفته است. سال 2023 سرشار از ترندهای آرایشی با این سبک و استایل‌های دخترانه و ملیح بود. خبرخوب این است که این جریان آرایشی بسیار پرشورتر، در سال 2024 هم با گزینه‌های متنوع، ترند میکاپ در بهار و تابستان است.

سال 2023 با ترندهای آرایشی بر پایه‌ی رنگ مواد غذایی همراه بود، رویه‌ای که در سال 2024 نیز غالب خواهد بود. یکی از رنگ‌های ترند بهار و تابستان امسال که در محصولات آرایشی نیز نمود پیدا می‌کند، رنگ قرمز گیلاسی‌ست.

اگر طرفدار آرایش لب‌ها هستید، ترند میکاپ 2024 به شما رژلب‌هایی با رنگ چری کولا را پیشنهاد می‌کند. برای رسیدن به این میکاپ، روی لب‌ها یک زیرسازی با رنگ قهوه‌ای انجام دهید. در مرحله‌ی بعد یک رژلب با رنگ قرمز گیلاسی را روی لایه‌ی قبل اضافه کنید. دقت داشته باشید لبه‌ی لب‌ها به رنگ قهوه‌ای (چیزی مانند خط لب) باقی بماند. با این تکنیک یک سایه‌ی قرمز به قهوه‌ای روی لب‌ها ایجاد می‌شود که با اضافه کردن یک برق لب، کار به اتمام می‌رسد. این ترند میکاپ برای لب‌ها، بسته به میزان غلظت و شفافیت رنگی که استفاده می‌کنید، در امور روزمره، مهمانی و قرارهای عاشقانه کاربردی و راه‌گشاست.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند.

برای سال 2024، قهوه را همیشه مدنظر داشته باشید؛ از رایحه‌ی قهوه بگیرید تا رنگ قهوه‌ای و حتی کانسپت و استایل‌های آرایشی برپایه‌ی نوشیدنی‌های کافئین‌دار. یکی از غالب‌ترین ترندهای آرایشی در سال 2023، میکاپ لاته‌ای بود پس عجیب نیست که امسال یک نوشیدنی جدید را به منو اضافه کنیم: میکاپ اسپرسو‌ای.

در این ترند میکاپ، یک آرایش تک‌رنگ با رنگ‌ قهوه‌ای روی صورت ایجاد کنید؛ رژلب قهوه‌ای، سایه‌ی چشم قهوه‌ای و رژگونه‌ی قهوه‌ای. برای اینکه کمی جزئیات اضافه کنید، می‌توانید از خط چشم مشکی و ریمل‌های قهوه‌ای و مشکی کمک بگیرید. همچنین می‌توانید استایل قهوه‌ای میکاپ خود را با رنگ‌های مات پیاده‌سازی کنید که جلوه‌ای شیک و متفاوت بگیرد.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند.

یکی از استایل‌های آرایشی که بالأخص در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک بسیار سر و صدا کرده، میکاپ آفیس سایرن است. این سبک از آرایش که الهام‌گرفته از اواخر دهه 90 و اوایل 2000 است، به‌طور کامل ریشه در خوش‌پوش بودن در محل کار دارد. ویژگی این استایل میکاپ، زیبایی بی‌نهایت در عین سادگی‌ست.

برای اجرای این میکاپ ترند از خط چشم‌های نازک که از گوشه‌ی داخلی چشم شروع می‌شوند استفاده کنید تا چشمان شما کشیده و گربه‌ای شود. همچنین در آرایش ابروها نباید زیاده‌روی کرد و برای میکاپ لب‌ها نیز بایستی از رنگ‌های خنثی و براق و یا قرمز روشن و دخترانه بهره برد. در نهایت هم با یک رژگونه‌ی ملیح که تناژ صورتی یا قرمز روشن داشته باشد، آرایش خود را به پایان برسانید.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند.

نقطه‌ی مقابل رژلب‌های چری کولا، ترند میکاپ با رژلب مشکی‌ست؛ ترندی که از 2023 شروع شد و امسال هم به قوت خود باقی‌ست. لب‌های مشکی به ظاهر آرایش شما عمق می‌بخشند و جلوه‌ای جسورانه را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بهترین روش اجرای این ترند میکاپ، استفاده از رژلب‌های مایع مشکی است که روی یک زیرسازی با خط لب مشکی، پیاده شده باشد. این تکنیک استفاده از رژلب مشکی کمک می‌کند که رنگ، روی لب‌های شما لکه‌لکه نشود و طیفی یکدست داشته باشد.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند.

چنان‌که رنگ آبی آسمانی برای ترند رنگ 2024 بسیار به چشم خواهد خورد، میکاپ چشم با این طیف رنگی نیز ترند است. برای میکاپ بهاری خود از آرایش چشم‌ها با رنگ آبی، خصوصا آبی آسمانی و روشن غافل نشوید. همچنین می‌توانید از مداد چشم‌های آبی زیر پلک پایین و خط چشم‌هایی با این رنگ نیز بهره ببرید. در ترکیب با سایه‌ی چشم آبی روشن، استفاده از ریمل آبی تیره نیز می‌تواند میکاپ ترند شما را خاص‌تر کند.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند. آنها از ترند میکاپ چشم با سایه‌ی چشم آبی استفاده کرده‌اند.

بعد گذر از میکاپ‌های غلیظ و پر طمطراق، از پارسال شاهد کم‌رنگ شدن مواد آرایشی روی صورت بودیم؛ روندی که امسال با ترند شدن رنگ هلویی، ملیح‌تر هم شده است!

در این ترند میکاپ، از کنتراست رنگ‌ها و خطوط واضح پرهیز کنید و روی گونه‌ها، چانه و پیشانی را با رنگ‌های ملیح و نزدیک به رنگ پوست طبیعی‌تان کمی هایلایت کنید. در این استایل آرایشی قرار بر تغییرات عجیب روی صورت شما نیست، فقط کمی طراوت به حالت نرمال شما اضافه خواهد شد، و نه بیشتر!

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند.

این ترند میکاپ، تکنیکی‌ست که ازآغاز امسال بسیاری از برندهای معروف چون زیمرمان و میومیو برای آرایش مدل‌های خود از آن استفاده کرده‌اند. در این میکاپ که حال و هوای دهه 90 را دارد، گویی یک لایه‌ی مخملی نرم و مات روی پوست صورت شما قرار می‌گیرد. برای پیاده‌سازی این استایل آرایشی، نیاز به زیرسازی مناسب روی پوست صورت است. آرایش مات خود را یکدست و با کنتراست کم انجام دهید تا در ترکیب با یک رژلب و یا سایه‌ی چشم ملیح و خنثی، نتیجه‌ی موردپسند را به شما ارائه دهد. همچنین در این ترند میکاپ از رژگونه و کانسیلرهای براق و شاین پرهیز کنید.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند. آنها از ترند میکاپ براص ورت و آرایش مات و لایت استفاده کرده‌اند. در این استایل آرایشی پوست صورت را با زیرسازی مات می‌کنند.

همان‌طور که رنگ سفید را در ترند رنگ 2024 و در صنعت فشن داریم، حوزه‌ی آرایش و زیبایی نیز با آغوش باز این رنگ را برای ترند میکاپ 2024 استفاده کرده است.

برای رسیدن به ظاهری خاص، خنک و فانتزی  حاتما در پالت سایه‌ی چشم خود از رنگ سفید استفاده کنید. دقت کنید در این ترند میکاپ، سایه‌ی سفید شما نباید غلظت زیادی داشته باشد و بهتر است محو مه‌آلود باشد. همچنین برای اجرای این میکاپ، حتما یک زیرسازی با رنگ سفید مات داشته باشید و لبه‌های سایه‌ی چشم خود را محو کنید.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند. آنها از ترند میکاپ چشم و خط چشم و سایه‌ی چشم سفید و نقره‌ای که گلیتر دارند استفاده کرده‌اند.

ایندی اسلیز، یک آرایش نامرتب، جسورانه و ساختارگریز که از التقاط سبک آرایشی گرانج و آرایشگران مستقل دهه 80 و 90 میلادی حاصل شده. این ترند میکاپ که بسیار بین دختران جوان و حتی نوجوانان طرفدار دارد، در بین نسل Z به استایل «پارتی گرل» نیز شناخته می‌شود.

ویژگی این ترند میکاپ، نوعی شلختگی‌ست که گویی با آرایش صورت خوابیده‌اید که مداد چشم و ریمل شما زیر پلک ریخته و پخش شده است. در این استایل میکاپ، از خط‌کشی و آرایش منظم و تمیز پرهیز کنید. همچنین تمرکز را روی آرایش چشم‌ها بگذارید و برای سایر قسمت‌های صورت بالأخص لب‌ها، از رنگ‌های نود و خفه استفاده کنید.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند. آنها از ترند میکاپ ایندی اسلیز و استایل آرایشی گرانج استفاده کرده‌اند.

2024 نیز مانند اواخر 2023، سال درخشش است. ترند هایلایت صورت به شکل T (شاین کردن روی بینی و گونه‌ها) که حوالی دهه 90 میلادی باب بود، دوباره به صدر جدول ترند میکاپ بازگشته است.

برای پیاده‌سازی این ترند میکاپ نیازی به دردسر زیاد ندارید، کافی‌ست روی گونه‌ها و تیغه‌ی بینی را دو سه درجه نسبت به رنگ پوست خود روشن‌تر کنید و تمام. همچنین اگر تمایل داشتید آرایش شاین شما کمی حال و هوای دخترانه و فانتزی پیدا کند، می‌توانید از گلیترها برای چشم و گونه کمک بگیرید.

دو زن بر پایه‌ی ترند میکاپ 2024 آرایش کرده اند. آنها از ترند میکاپ پوست شاین و هایلایت روی پوست صورت استفاده کرده‌اند.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *