امروز :1403-05-06

ترند لباس مردانه 2024 | 9 استایل برای بهار و تابستان

ترند لباس مردانه 2024 با آیتم‌هایی که برای بهار و تابستان مد پوشاک مردانه هستند، فهرست شگفت‌‌انگیزی را به طرفداران فشن ارائه کرده است.

ویژگی خاص کالکشن‌های بهار و تابستان امسال، مشابهت لباس‌های ترند زنانه و مردانه است. در حقیقت، این رویکردی فراجنسی یا یونیسکس است که در سال‌های اخیر، یک جریان قدرتمند در دنیای مد و فشن بوده است.

در این مقاله با بولوز همراه باشید تا مروری بر ترند لباس مردانه 2024 و ویژگی‌های آن داشته باشیم.

طرح‌های پوست ماری، پلنگی، ببری و گورخری از دیرباز در لباس‌های زنانه مشهود بودند. امسال اما، با یک چرخش 180 درجه، شاهد طرح‌ پوست حیوانات در ترند لباس مردانه 2024 هستیم.

پیراهن‌های تابستانی با پارچه‌های نازک و حریرمانند، کت‌ها، جلیقه‌ها و حتی کفش‌ها؛ هیچ محدودیتی برای نمود طرح پوست حیوانات در مد مردانه‌ی امسال وجود ندارد.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. این مردان پیراهن، کت، جلیقه، کفش و شلوارهایی با طرح پوست حیوانات مانند پلنگی، گورخری و پوست ماری پوشیده‌اند. ترند لباس مردانه 2024 را باید با ترد رنگ سال 2024 ادغام کرد.

در چند فصل اخیر، شلوارک‌ها به‌تدریج کوتاه و کوتاه‌تر شده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد تا اطلاع ثانوی قصد توقف داشته باشند. شلوارک‌های کوتاه بالای زانو و مینی‌ شورت‌ها، ترند لباس مردانه 2024 برای روزهای گرم هستند.

کتان، ابریشم، جین یا پشم؛ تفاوتی ندارد شلوارک شما از چه جنسی باشد، فقط کافی‌ست آن را با یک بالاپوش اورسایز استایل کنید و با مد روز همگام شوید. درضمن از کمربندها غافل نباشید، این اکسسوری می‌تواند در ترکیب با شلوارک، یک استایل ترند و خاص را برای شما به ارمغان بیاورد.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. این پند پسر با پوشیدن شلوارک بالای زانو که فیت است، استایل خود را بر اساس مد سال 1403 انتخاب کرده اند. ترند لباس مردانه 2024 را باید با ترد رنگ سال 2024 ادغام کرد.

بی‌شک یکی از خطوط اصلی ترند لباس در سال 2024، استفاده از پارچه‌های متالیک، پولک‌دوزی شده و براق است. ترند لباس مردانه هم از این زرق و برق بی‌نصیب نبوده و در تمام محصولات از الیاف گلیتری و شاین استفاده کرده است.

این ترند لباس مردانه، بازگشتی از مد دهه‌های 60 و 70 میلادی و دوران پرشکوه جز است. درخششی که جسارت و زیبایی را در استایل شما متبلور می‌کند.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. این آقایان از پارچه‌های متالیک، براق، شفاف، گلیتری، پولکی و شاین برای لباس خود استفاده کرده اند که مد سال 1403 است.

برای امسال، ازآستین حلقه‌ای‌ها در قالب زیرپوش گذر کنید، ترند لباس مردانه 2024 خبرهای تازه‌تری برای شما دارد. از پیراهن‌های قلاب‌بافی شده‌ی بدون آستین و جلیقه‌های جین گرفته تا آستین حلقه‌ای‌های متنوع در شکل و اندازه‌های مختلف، همه و همه یک مد جذاب برای بهار و تابستان امسال هستند.

برای اینکه با این لباس ظاهر حرفه‌ای‌تری داشته باشید، اکسسوری‌هایی چون گردنبند و دستمال گردن می‌توانند امضای شخصی شما را به استایل‌تان اضافه کنند.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. این لباس مردانه که مد سال 1403 است، شامل لباس با مدل آستین حلقه‌ای و جلیقه و تاپ می‌شود. ترند لباس مردانه 2024 را باید با ترد رنگ سال 2024 ادغام کرد.

اگر به فکر استایل لباس خود در روزهای سرد باقی مانده در فصل بهار هستید، توجه شما را به پارچه‌های پشمی جلب می‌کنم. ترند لباس مردانه 2024، پارچه‌های پشمی را از کمد مادربزرگ‌ها وارد ویترین معروف‌ترین برندهای مد و فشن در دنیا کرده است.

برندهایی چون دیور، فندی و شنل در کالکشن سال  2024 خود، از پارچه‌های پشمی برای طراحی شلوار، کت، پیراهن و حتی شلوارک‌های بهاره، خلاقانه بهره برده‌اند. پس عجیب نیست اگر در بهار امسال، مردی را ببینیم که در استایل خود شلوارک پشمی و آستین‌حلقه‌ای را باهم استایل کرده باشد!

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. از لباس‌های با جنس پارچه‌ی پشمی در بهار سال 1403 به عنوان مد لباس مردانه استفاده خواهد شد.

دنبال دردسری کمتری برای انتخاب لباس هستید؟ پیشنهاد بولوز از میان ترند لباس مردانه 2024 به شما، شلوار سرهمی، اورال و جامپ سویت است.

اورال یا جامپ سویت، لباسی یکسره‌ست که می‌توانید آن را به‌تنهایی یا با یک بالاپوش استایل کنید. در ترکیب با این لباس، کتانی‌های بزرگ و نیم‌بوت می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. این مردها با پوشیدن اورال، شلوار سرهمی و جامپ سویت، یک لباس مد سال 1403 را به تن ‌کرده‌اند. ترند لباس مردانه 2024 را باید با ترد رنگ سال 2024 ادغام کرد.

آیتم شاخص در ترند لباس مردانه 2024 قطعا به مدل‌های قلاب‌بافی تعلق دارد. این لباس در انواع زنانه و مردانه، از جمله ترندهایی‌ست که از بهار امسال عضو ثابت مغازه‌ها می‌شود.

هیچ نسخه‌ی مشخصی شما را در استفاده از لباس‌های قلاب‌بافی و بافت‌های نازکِ دست‌دوز محدود نمی‌کند. کت، آستین حلقه‌ای یا پیراهن، لباس قلاب‌بافی شده‌ی خود را با سایر آیتم‌های ترند امسال، استایل کنید و بدرخشید.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. لباس‌های بافتنی و قلاب‌بافی شده مد سال 1403 هستند که ترند لباس مردانه 2024 را با سال‌های قبل متفاوت کرده‌اند.

از اینکه بتوانید مجدد از کت و شلوار چهار دکمه یا شش دکمه‌ی خود استفاده کنید ناامید شده‌اید؟ صبر کنید، ترند لباس مردانه 2024 برای بهار و تابستان خبرهای خوبی دارد.

اگر اشتیاق شما برای پوشش کلاسیک و مردانه فروکش نمی‌کند، این مد مردانه نهایت لذت را برای شما به همراه دارد. کت و شلوارهایی نه چندان فیت، با دکمه‌های زیاد و گاه ادغام شده با پترن چهارخانه یا پلنگی؛ این استایل، توصیه‌ی ما به مردان کلاسیک‌پوش و جنتلمن است.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. این آقایان جنتلمن و خوش‌پوش با استفاده از کت و شلوار چهار دکمه و کت و شلوار شش دکمه، یک استایل ترند و شیک و باکلاس را در سال 1403 دارند.

اگر ترند شلوارک‌های فیت و بالای زانو چندان به مزاج شما خوش نمی‌آید، ما برگ برنده‌ی دیگری برای شما داریم: شلوارک برومودا.

برای آخرین گزینه از فهرست ترند لباس مردانه 2024، شما را با شلوارک‌های گشاد، راحت، فاق بلند و پایین زانو آشنا می‌کنیم. این مدل از شلوارک که به «برمودا» شناخته می‌شود، یک گزینه‌ی مناسب برای استایل‌های روزمره، استریت و کژوآل است. در انتخاب جنس شلوارک‌ برمودای خود وسواسی به خرج ندهید اما حتما نیم‌نگاهی به ترند رنگ سال داشته باشید.

در تصویر چند مرد خوش تیپ، بر اساس ترند لباس مردانه 2024، استایل کرده‌اند. شلوارک برمودا برای سال 1403 مد مردانه است. این شلوارک‌ها گشاد هستند و تا پایین زانو می‌رسند. ترند لباس مردانه 2024 را باید با ترد رنگ سال 2024 ادغام کرد.

شما از فهرست ترند لباس مردانه 2024 کدام محصول را در سبد خرید خود قرار خواهید داد؟ لباس‌های راحت و گشاد؟ یا لباس‌های طرح‌دار و غیرمعمول؟

از ترند محبوب‌تان برای ما بنویسید✍️

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *