امروز :1403-05-06

ترند لباس زنانه 2024 | 10 استایل برای بهار و تابستان

ترند لباس زنانه 2024 چیست؟

شما هم این روزها با نزدیک شدن به بهار و خریدهای عید این سوال را از خود می‌پرسید؟

با توجه به کالکشن‌های متعددی که تا به الآن برای ترند لباس زنانه 2024 رونمایی شده، می‌توانیم مد امسال در بهار و تابستان را با ویژگی‌های زیر بیان کنیم:

  • استفاده از پارچه‌های نازک و شفاف و لایه‌بندی آن‌ها
  • گرایش به پوشش یونیسکس و فراجنسی
  • طراحی‌های راحت، آزاد و مینیمال
  • سوگیری لباس مجلسی به سمت رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سفید
  • جسارت در پوشش‌های غیرمعمول

در ادامه‌ی این مقاله با بولوز همراه باشید تا انواع ترند لباس زنانه 2024 را در کنار هم بررسی کنیم.

در سالی که گذشت، دامن‌ها و بالأخص دامن‌های جین ترند لباس زنانه را در مشت خود گرفتند و بخش زیادی از بازار شلوار را از آن خود کردند. حالا با ورود به سال 2024، شاهد مدل‌هایی از دامن خواهیم بود که در پی رضایت بانوان هستند. دامن‌هایی راحت، مینیمال، با پارچه‌های نرم و لطیف که آزادی و راحتی را برای بانوان به ارمغان می‌آورند.

نکته‌ی مهم، نحوه‌ی ست کردن این مدل دامن‌ها با سایر لباس‌هاست. برای مکمل، از پیراهن‌های گشاد، ژاکت‌های مردانه و کت‌های اورسایز استفاده کنید. ترند لباس زنانه‌ی 2024، از ترکیب لباس‌های زنانه و مردانه برای یک «بیان فراجنسی» بهره برده است.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. این خانم‌خا دامن‌های گشاد و راحت با پیراهن اورسایز و بلیزر گشاد پوشیده‌اند.

اگر برای شما مهم است که لباس اداری‌تان طبق مد روز باشد، این ترند لباس زنانه سال 2024 برای شماست. یک لباس نسبتاً ساده در قالب کت و شلوارهای اورسایز یا بلیزر و کت‌هایی که با یک شلوار کمرکش استایل می‌شوند. می‌توانید به ترکیب کت و شلوار اسلش خود، یک بلوز اسلیم‌فیت هم اضافه کنید تا به یک استایل با ترند لباس زنانه 2024 برسید.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. این زنان با پوشیدن کت و شلوار گشاد و اورسایز از ترند لباس زنانه 2024 برای استایل بیزنس کژوآل پیروی کرده‌اند.

در چند فصل اخیر، پارچه‌های نازک و شفاف یک ترند لباس زنانه جذاب برای لباس شب و پیراهن مجلسی بودند. برای سال 2024، با ادغام رنگ سفید برفی یا سفید فرشته‌ای با این ترند از پارچه‌ها به یکی از پرکاربردترین استایل‌های زنانه دست می‌یابیم. لباس‌هایی سفید حریر و گیپور؛ چه برای یک قرار عاشقانه باشد، چه یک روز تفریحی کنار ساحل، شما در این لباس چون فرشته‌ای زیبا خواهید بود.

البته که ترند لباس سفید را، اگر به‌عنوان مهمان قصد شرکت در یک مراس عروسی را داشته باشید، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. این بانوان پیراهن سفید گیپور و حریر پوشیده‌اند که از جمله ترندهای لباس زنانه 2024 است.

بالاخره بعد از چند فصل که فاق‌های کوتاه رول اصلی را در دست گرفته بودند، شلوارهای فاق بلند به میدان بازگشتند. ترند لباس زنانه 2024 با رویکردی فوق فمینیستی، لباس‌های راحت را به کمد ما بازگردانده است.

شلوار فاق بلند برای هر موقعیتی مناسب است؛ از لباس اداری گرفته تا یک قرار شام مهم، دیت یا یک پیاده‌روی عصرگاهی. ویژگی مهم شلوار فاق بلند این است که شما می‌توانید ساعت‌های طولانی در این لباس احساس راحتی داشته باشید. اگر تمایل داشتید شلوار خود را کمی استایلیش‌تر بکنید، می‌توانید از یک کمربند مناسب و زیبا کمک بگیرید.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. شلوار فاق بلند که این زنانه پوشیده‌اند یکی از ترند لباس زنانه 2024 است.

دورانی که لباس‌ اسپرت و لباس ورزشی مشخصا برای ورزش کردن استفاده می‌شد، به سر آمده. هرچند در سال‌های پاندمی کووید-19، بازار لباس ورزشی وضعیت خوبی نداشت اما امروزه با رفع محدودیت‌ها، شاهد بازگشت این ترند لباس زنانه 2024 به کمدهای‌مان هستم.

برای استایل کردن این ترند، می‌توانید در ترکیب با شلوار جین خود از سویشرت یا تاپ‌های ورزشی زیپ‌دار استفاده کنید. هودی‌های ورزشی که تا زانو‌ها می‌رسند و گرمکن و بلوزهای استرج نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. همچنین برای پایین‌پوش ورزشی می‌توانید از شلوارک‌های سه‌ربع یا شلوارهای ورزشی با برش‌هایی در پاچه‌ی شلوار استفاده کنید. این شلوارهای برش‌دار از جمله ترندهای دهه 60 میلادی بودند که امسال دوباره وارد چرخه‌ی مد و فشن شده‌اند.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. لباس ورزشی همراه با شلوار جین یا دامن یک ترند لباس زنانه برای سال 2024 در فصل بهار و تابستان است.

چه استایل‌ای بهاری‌تر از گل رزهایی که بر پیراهن شما جوانه زده باشند؟

شاید بتوانیم لقب ملیح‌ترین ترند لباس زنانه 2024 را به طراحی‌های گلگون بدهیم. از کانسپت گل رز می‌توانید در نقش و نگار پارچه‌ها، گلدوزی، سوزن دوزی و حتی چاپ روی پارچه استفاده کنید. همچنین می‌توانید از منظر فرمی، چین‌هایی در لباس ایجاد کنید که فرمی شبیه گل رز داشته باشند. طرح برجسته‌ی گل روز روی کیف و کفش هم می‌تواند یک فصل جدید در استایل شما باز کند.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. گل رز ترند لباس زنانه 2024 است و این دختران از این استایل ترند استفاده کرده‌اند.

با گرم شدن هوا و شروع فصل مهمانی‌ها، عرصه برای باشکوه‌ترین ترند لباس زنانه 2024 فراهم می‌شود؛ پیراهن‌های مجلسی شیک در رنگ‌های متالیک و براق، بالأخص نقره‌ای و طلایی.

برای این ترند می‌توانید از لایه‌بندی پارچه‌های براق و یا از تزئیناتی چون پولک، منجوق و امثالهم استفاده کنید.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. رنگ متالیک و براق مثل طلایی و نقره‌ای ترند لباس زنانه در سال 2024 هستند. پیراهن مجلسی زنانه با این رنگ مد است.

این ترند لباس زنانه 2024 با بازگشت استایل فلپرها از دوران پرشکوه جز همراه شده است. پیراهن‌های زنانه ریش‌ریش با استفاده از پارچه‌هایی روان، نازک، ظریف و شفاف مانند حریر و گیپور که گاه با تزئینات دست‌دوز روی پارچه ترکیب می‌شوند. این استایل را می‌توانید با سربندهای گیپور و منجوق‌دوزی شده و کیف‌های دستی کوچک استایل کنید.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. لباس مجلسی زنانه و لباس مجلسی دخترانه شیک با مدل ریش ریش که در تصویر است، سال 2024 مد است.

می‌پرسید ترند لباس زنانه 2024 مورد علاقه‌ی سلبریتی‌ها تا به الآن چی لباسی بوده است؟ با اطمینان می‌گوییم مینی شورت‌ها. از کندال جنر گرفته تا بیانسه به جرگه‌ی طرفداران این شلوارک‌های کوتاه پیوسته‌اند.

شاید پوشیدن لباسی این‌چنین که تقریبا نیمی از بدن در آن نمایان است برای برخی افراد خیلی راحت نباشد. در همین راستا طراحانی چون الکساندر مک کوئین این مینی شورت‌ها را با چکمه‌های ساق بلند در نمایش کالکشن بهار و تابستان خود استایل کردند تا کاربر احساس آسودگی بیشتری داشته باشد.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. مینی شورت و شلوارک زنانه خیلی کوتاه از ترند لباس زنانه 2024 برای فصل گرما است.

دیگر ترند لباس زنانه 2024 که یک گزینه‌ی خنک و راحت را در هوای گرم برای شما فراهم می‌کند، لباس‌های قلاب‌باقی هستند. از این مدل لباس‌های قلاب بافی می‌توانید برای مهمانی و دورهمی‌ها و همچنین به‌عنوان رویه برای استایل کردن با سایر البسه استفاده کنید. ترکیب رنگ‌ قرمز، طلایی، نقره‌ای و رنگ‌های نود با این مدل می‌تواند جلوه‌ی آن را دوچندان کند.

چهار زن با ترند لباس زنانه 2024 برای بهار و تابستان در تصویر هستند. قلاب‌بافی و سوزن‌دوزی و پیراهن مجلسی زنانه گیپور از ترند لباس زنانه 2024 هستند.

با وجود تنوعی که در ترند لباس زنانه برای بهار و تابستان امسال وجود دارد، انتخاب و ترجیح شما کدام یک از این استایل‌های جذاب است؟

فکر می‌کنید کدام ترند را بیش از همه در خیابان‌های ایران شاهد باشیم؟

برای ما کامنت کنید✍️

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *