امروز :1403-06-18

ترند عطر بهاری 2024 | 6 رایحه‌ی دل‌انگیز

ترند عطر بهاری 2024 و 1403 برای ادکلن زنانه و ادکل مردانه شامل رایحه‌ی قهوه و وانیل می‌شود. همچنین ترند عطر بهاری روی عطرهای پوستی و آروماتراپی، رایحه‌ی رژلب و نت گل بنفشه و گل زنبق تمرکز دارد.

با پیش رو بودن سال جدید، زمان آن رسیده که از ترند عطر بهاری 2024، رایحه‌های پیشنهاد شده برای این فصل و بهترین ادکلن‌ها با نت‌های فلورال سخن بگوییم.

چه به‌دنبال یک رایحه‌ی جدید و چه در پی افزودن عطری جدید به مجموعه‌ی ادکلن‌های خود باشید، این مقاله اطلاعات کاملی از ترند عطر بهاری 2024 به شما خواهد داد. کافی‌ست نت‌های مورد علاقه‌ی خود را شناسایی کنید و پرفیوم‌هایی که حاوی عطر مورد پسند شما هستند را خریداری کنید.

با بولوز و عطر خوش بهار همراه باشید.

طبق مطالعات اخیر، نزدیک به 70 درصد از عطرهای تک‌جنسیتی حاوی وانیل هستند. اگر شما هم طرفدار رایحه‌ی وانیل هستید، به‌جای بوهای خیلی شیرین به‌دنبال عطر وانیلی با نت‌های دودی و خاکی باشید. این ترکیب، برداشت و حسی متفاوت از وانیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

عطرهای وانیلی کمتر شیرین و ترکیب‌شده به نت‌های متفاوت، برای ترند عطر بهاری یکی ازبهترین گزینه‌های شما خواهد بود.

چند ادکلن از ترند عطر بهاری 2024 و سال 1403 در تصویر وجود دارند. این پرفیوم‌ها رایحه‌ی وانیل دارند و با نت خاکی و دودی ترکیب شده‌اند. ترند عطر بهاری شامل عطرهای وانیلی پیچیده می‌شود.

وجود یون آهن در زنبق و بنفشه، دلیل شباهت این دو رایحه با هم است. بنفشه، از قدیمی‌ترین نت‌های عطری مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی‌ست که از زمان ویکتوریا تا الآن طرفداران خاص خود را داشته است. با این تفاسیر عجیب نیست اگر این دو رایحه را برای ترند عطر بهاری 2024 داشته باشیم.

زنبق با رایحه‌ای ملایم، خاکی، پودری و کمی فلورال، عطری منحصر به فرد و پیچیده دارد. بنفشه یا ویولت نیز هاله‌ای نرم و لطیف، کمی شبیه به زنبق و بویی پودری و رمانتیک دارد. ترکیب زنبق و گل بنفشه یادآور عطر شکوفه‌های بهاری با تناژ شیرین و ملایم است. عطرهای حاوی گل بنفشه می‌توانند از خط بوی خوبی برخوردار باشند.

چند ادکلن از ترند عطر بهاری 2024 و سال 1403 در تصویر وجود دارند.این ادکلن‌ها شامل رایحه‌ی گل بنفشه با ویولت و رایحه‌ی زنبق هستند. این پرفیوم با نت فلورال، پودری و رمانتیک یادآور شکوفه‌های بهتری است. ترند عطر بهاری روی گل بنفشه تمرکز دارد.

وقتی از ترند عطر بهاری می‌گوییم، حتما در لیست برترین‌ها، عطرهای آروماتراپی حضور خواهند داشت. هزاران سال است که آروماتراپی برای درمان ذهن، بدن و روان توسط انسان استفاده شده است.

اگر دچار استرس و اضطراب هستید به‌دنبال عطرهایی باشید که به شما آرامش و نشاط می‌بخشند. رایحه‌هایی مثل چای و استوخودوس به افزایش آرامش شما، چوب به ایجاد تمرکز و گل یاس به افزایش نشاط کمک می‌کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد رایحه‌ی گل یاس به افزایش امید، اعتماد به نفس و سلامت روان کمک شایانی می‌کند.

چند ادکلن از ترند عطر بهاری 2024 و سال 1403 در تصویر وجود دارند. عطرهایی برای سلامتی که از طریق آروماتراپیث افزیشوند از جمله خاص‌ترین ترند عطر بهاری 2024 هستند.

اگر برای ترند عطر بهاری خود، در پی یک رایحه‌ی آشنا و انرژی‌بخش هستید، نت قهوه گزینه‌ای بی‌رقیب است.

66 درصد از مردم آمریکا، حداقل در روز یک فنجان قهوه می‌نوشند که این موضوع، قهوه را به نوشیدنی‌ای محبوب‌تر از آب تبدیل می‌کند. عطر قهوه، چه درمنزل، چه در محل کار و چه در روستری محبوب شما باشد، همواره هوس‌برانگیز و خواستنی‌ست.

رایحه‌ی قهوه یکی از پرمصرف‌ترین‌ها در عطرسازی است چراکه به‌راحتی می‌توان آن را با نت‌های فلورال (گُلی)، چوبی و شیرین ترکیب کرد. برای ترند عطر بهاری 2024، عطرهایی را با نت قهوه انتخاب کنید که رایحه‌ای شیرین و دم‌کرده داشته باشد، بویی مثل لاته یا کمیکس.

چند ادکلن از ترند عطر بهاری 2024 و سال 1403 در تصویر وجود دارند. ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت‌هایی که رایحه و نت قهوه داشته باشند ترند عطر بهاری 2024 هستند. نت قهوه رایحه‌ی شیرین، فلورال و چوبی دارد و جزو نت‌های گرم در عطرها به شمار می‌رود.

به یاد داشته باشید برای ترند عطر بهاری لزوما نیازی به ادکلن‌های غلیظ و با پخش بوی زیاد ندارید.

یک عطر، زمانی به‌عنوان رایحه‌ی پوست یا عطر پوستی در نظر گرفته می‌شود که بوی خود را به شما و البته دیگران تحمیل نکند. این نوع عطر، باید مثل بوی طبیعی بدن شما عمل کند. این محصول، رایحه‌ای‌ست که بسیار نزدیک به پوست شما قرار می‌گیرد و بسیار لطیف، مینیمال و آرام‌بخش است.

رایحه‌های پوست مانند بوی طبیعی بدن شما، پخش بو یا خط بو ندارند. با استفاده از این ترند عطر بهاری، فقط افراد نزدیک به شما در رایحه‌ی بهاری‌تان شریک می‌شوند.

چند ادکلن از ترند عطر بهاری 2024 و سال 1403 در تصویر وجود دارند. عطرهای پوستی یا رایحه‌ی پوست محصولات ترند عطر بهاری در 2024 خواهند بود. این ادکلن و ادوپرفیوم‌ها رایحه‌ی نرم و ملایم و لطیف دارند و مینیمال هستند.

در جست‌و جوی یک تجربه‌ی جدید برای پیوستن به ترند عطر بهاری هستید؟ آیا اسم ادکلن‌هایی که رایحه‌ی رژلب دارند به گوش شما خورده است؟

رژلب‌ها معمولا با رایحه‌ای مطبوع فرموله شده‌اند تا برای کاربر جذاب‌تر شوند. معمولا عطرهایی که در رژلب استفاده می‌شوند، دارای نت‌های محبوب و زنانه‌ای چون وانیل، گل رز، بنفشه و میوه هستند که در قالب اسانس‌های طبیعی، مصنوعی و یا ترکیب آن‌ها مصرف می‌شوند.

محصول جدیدی که امسال می‌توانید به‌عنوان یک ترند عطر بهاری برای خود انتخاب کنید، ادکلن‌ها و پرفیوم‌هایی هستند که عطر و اسانس رژلب دارند و هر پاف از آن‌ها چون بوسه‌ای به یاد ماندنی در ذهن ثبت خواهد شد.

چند ادکلن از ترند عطر بهاری 2024 و سال 1403 در تصویر وجود دارند. رایحه‌های رژلب خاص‌ترین ترند عطر بهاری 2024 هستند. این نت زنانه که عر و بوی رژلب می‌دهد، رایحه‌ی گرم و شیرین دارد که شامل نت وانیل، گل رز، گل بنفشه و میوه‌ها می‌شوند. ترند عطر بهاری بسیار خاص و جدید است.

در چند سال اخیر، روند فشن، آرایش و زیبایی و صدالبته صنعت عطر و ادکلن به سمتی رفته‌ست که جزئیات و المان‌هایی که بیانگر شخصیت کاربر باشند، پر اهمیت شده. دنیای عطر هم با همین نگرش، محصولات جدیدی را تولید کرده است که با یک رایحه‌ی مینیمال معرف فردیت شما هستند و دیگر غلظت بوی زیاد آن‌ها سبب سر درد نمی‌شود.

اگر تصمیم به ماجراجویی در ترند عطر بهاری امسال داشته باشید کدام محصول و کدام رایحه را انتخاب خواهید کرد؟

نظر خود را با در میان بگذارید

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *